11 februari

Duktig pålle idag med. :) Som jag misstänkte fick jag jobba över idag och var hemma vid sex men var konstigt nog ganska pigg i stallet. Jag plockade in Akke och snabborstade lite innan vi klädde på sadel och träns och jag satt på honom igen. :) Jag började med att hänga lite som igår men han bryr sig ju inte om det så jag hoppade upp. Idag tog vi det från höger och han reagerade lite när jag svängde över benet men när jag väl var på plats var det lungt, jag är ju inte supersmidig när jag ska upp från "fel" håll. :p Han stod för en gångs skull stilla när jag hoppade upp så när jag kände att han var cool med att ha mig där så smackade jag lite och han fick skritta fram till gödseldörren, typ fyra steg. :p Jätteduktig var han även om det var lite vingligt, det kändes speciellt när jag skulle hoppa av och omfördelade vikten lite hastigt. Nu inväntar vi barmark och bra underlag så ska vi nog ge oss på att hoppa upp ute och kanske skritta en lite bit. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0