10 februari

Idag satt jag på Akke för första gången. Han var superduktig och brydde sig inte något speciellt. :) Vi började med att tömköra en sväng, ungefär som igår och eftersm han skötte sig så bra avslutade vi ganska snart och gick in stallet igen där vi tog på sadel och tyglar. Jag började med att hänga lite men när han inte brydde sig om det så satte jag mig på honom. Han knallade som vanligt bort till gödseldörren men där stod han snällt och undrade nog lite vad jag pysslade med. :) Eventuellt ska jag prova igen imorgon men då från höger sida, jag får se om jag orkar efter jobbet. 
 
Bildbevis. :) Inte världens bästa bild men den är i alla fall tagen från hans rygg. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0