3 augusti

Igår fick hästarna ledigt då jag och C tog motorcyklarna och åkte till Visingsö. Det tog precis hela dagen men var riktigt skönt, kan tänka mig att åka dit igen. :)
 
Idag fick Nunne gå en tur i skogen. Vi red en ny väg borta vid Algutsboda och var borta en stund misstänker jag, glömde dock kolla klockan när vi red iväg. :p Han var fruktansvärt seg och ovillig bortåt men hemåt gick det fort och då blev det en del galopp också. :) Efteråt spolade jag av honom då han blev lite svettig. 
 
Akke försökte jag skura bort det sista klistret från men misslyckades. Lite fick jag nog bort men det sitter en del kvar än. Jag gjorde mitt bästa för att få bort lite smuts från ryggen med och gnodde med svampen en stund. Lite skit kanske försvann. :p Han har blivit förfärligt "mammig" under sommaren och vill gärna stå och gosa. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0