Rastlös

Börjar bli sjukt ridsugen nu. Vill bara komma igång med hästarna som vanligt igen och är till och med lite sugen på att börja jobba. Jag får väl se hur det går dock, har haft ont i magen sedan igår kväll/eftermiddag och har det inte blivit bättre tills imorgon måste jag väl åka in till sjukan... :( Är ju trött på det här nu, kommer att klättra på väggarna snart, klarar inte av att sitta hemma och ta det lugnt. Insläpp idag också, så segt att behöva vänta hela dagen på att åka till stallet för det är onödigt att åka två gånger, så billig är inte bensinen. Ska försöka borsta min gris idag. Han hade rullat sig igår men jag orkade inte ta in honom och dessutom sov de middag när jag gick ut i hagen och pussade lite på skrutten. :)
 
Sover middag. Notera de vita öronen bakom Plexus, här har jag redan varit och stört sömnen. :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0