6 april

Har inte blivit mycket hästande på ett tag och kommer väl inte att bli så mycket heller, inte ridning i alla fall. Min förkylning har som sagt ställt till det och det har även hänt en del personliga saker så det blir en liten ridpaus nu. Nunne är bortförhandlad nästa vecka så jag slipper tänka på honom och nu har jag bara min skrutt att ta hand om.
 
Jag kommer förmodligen att vara hemma från jobbet ett tag nu, hur länge vet jag inte, så jag ska försöka ta tag i Akke igen. Jag har borstat två dagar nu och idag raspade vi fötterna igen. Det är inte populärt men nödvändigt eftersom han spricker upp så dant i bärranden. Det känns som han har blivit lite bortprioriterad när det ändå inte har gått att jobba med honom men nu ska jag försöka ta tag i det när jag har lite mer tid och energi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0