20 september

Var hyfsat sen till stallet så det blev bara lite longering av Nunne. Han såg rätt stel ut större delen av tiden, speciellt i höger varv. Mot slutet såg han lite mjukare ut men han var knappt varm när vi kom in igen så han hann nog inte bli särskilt varm och uppmjukad, det var ju inte speciellt varmt ute heller... Har äntligen snott Tärnsjö-gjorden från syrran som ändå inte använder den. Är så stor skillnad att jobba med den mot däckeln jag hade innan, finns MÅNGA fler ringar och den ligger 10 gånger bättre. :)
 
Akke blev lite borstad också, han fäller fortfarande massor... Klockan var ganska mycket så jag var inte så noga. Han blir bara duktigare och duktigare på att lyfta på fötterna. :) Lite segt att få upp frambenen men han börjar förstå vad jag vill och behöver bara peta lite på bakbenen för att han ska lyfta dem. :D
 
Hittade johannesört i hösilaget. :( Fick gå igenom allt jag vägt upp noga och sortera ut all johannesört jag hittade, inte så kul att syssla med när man redan är sen... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0