18 oktober

Motivationen till att rida var väl inte jättestor. Var stressad, pisstrött och mådde allmänt dåligt. Jag tvingade mig i alla fall ut en sväng i regnet med Nunne. Vi tog vägen bort till Eriksberg och tillbaka. Det blev en hel del trav och galopp men inga större krav för det hade jag inte ork och tålamod till. 
 
Lite skumt att jag är så trött den här veckan, ingen direkt övertid och utbildning  en dag men det var väl tisdagen som körde slut på mig. Uppkörning för MC på förmiddagen vilket medförde att jag var allmänt nervös tills det var slut och efter det iväg på jobb. Blev ivägskickad en bit söder om Västervik och var hemma igen vid sju och då bar det av raka vägen till stallet. Hemma igen vid nio och då skulle det lagas mat och duschas. Kom väl i säng vid tolv, halv ett...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0