5 november

Det blev sent i stallet idag. Jag fick för mig att jag skulle klättra idag så det fick bli direkt efter jobbet annars sölar jag bara i stallet och hinner/orkar inte klättra. Det resulterade i att jag inte kom iväg förrän halv åtta... Egentligen hade jag väl inte tänkt göra något med honom men blev lite sugen ändå så vi tömkörde en sväng. Vi tog vägen runt rasthagen, vidare ut på asfaltsvägen och tillbaka längs med deras hage och ett varv på ridbanan som avslutning. Han skötte sig väldigt bra och det var inga problem att styra, lite svårt att stå still och lite vingel men det löser sig så småningom.
 
Han fick ha pullarnosgrimman idag. I början tyckte han den var konstig och lite obehaglig men sen verkade han inte bry sig. Den satt i alla fall mycket bättre vid bettet än remonten. 
 
Har hittat en del likdelar i hans box på senaste tiden. För några dagar sedan var det drunknad mus i vattenhinken och idag någon slags inälvor, förmodligen mus, på golvet. Stallkatterna är huvudmisstänkta när det gäller inälvorna. :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0