26 november

Man var ju inte allför sugen på att rida i regnet idag... Nunne fick vila för jag hade ingen motivation över huvud taget. Vi borstade lite istället och så masserade jag honom då han kändes jättehård i halsen. Inte för att jag kan massera hästar men vi knådade lite på de stela ställena och han verkade tycka att det var skönt. :)
 
Eftersom jag inte red så hann jag att pyssla lite med Akke också. Jag borstade och ryktade de torra fläckarna och så hängde jag på honom. Han var fullt upptagen med att titta på vad som hände runtomkring honom och slicka på mathyllorna och brydde sig inte ett dugg om mig fast jag nästan lade hela tyngde på honom. Det är säkert inga problem att sitta på honom men vi avvaktar ett tag till och jag känner att jag vill ha honom fokuserad på mig om jag ska sitta på honom. :p Benen är ungefär som igår och jag har börjat fundera på om det inte kan vara gallor han har. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0