Snart...

Om ungefär en vecka ska jag titta på häst! :D Jag ska titta på achaltekeér på väg till sommarstugan. :) Jag kan knappt  vänta, vi får se om det blir något köp också, troligtvis inte dock. Tre av de fyra hästarna som är till salu är helsyskon och jag har sett en video på en av dem och jag tror inte de har tillräckligt bra steg för min smak men det ser ju alltid sämre ut på video så man kan ju hoppas att det är bättre i verkligheten. Jag borde i och för sig inte köpa någon häst förrän nästa år men jag är så sugen. :p 
 
Har varit helt hästledig sedan onsdag förra veckan och även om det är lite skönt så börjar det krypa i mig. Hästabstinensen börjar göra sig påmind, tur att jag ska mata Nunne torsdag till lördag, då kanske lite av den försvinner. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0