14 juni

Idag har jag varit mycket seriös och intervalltränat. Jag började med 1,5 minuts ganska lugn galopp och lika lång skritt men han kändes riktigt seg i galoppen så jag kortade av de två följande intervallerna till 1 minut galopp och 1 min skritt. Den sista tog vi 1,5 min galopp igen då han kände ganska pigg de två tidigare som gick hemåt men han blev rätt seg igen när vi galopperade bortåt. Det skulle kunna bero på att det är mycket uppför bortåt och det blir jobbigare.Det tog gansks lång tid innan han slutade flåsa, han kanske inte har så bra kondition som jag trott. =/ Jag skulle egentligen vilja ha en planare väg att intervallträna på men det finns ingen lämplig. :( Nu var vi på andra sidan motorvägen. Saknar min fälttävlansklocka, måste hämta den från föräldrarna någon dag. Jag körde med mobilen idag men det var bara halvbra.

 

Vi mötte även två farliga människor i en sväng när vi galopperade. Nunne var tvungen att hoppa ut i skogen innan han fattade att de inte var farliga. :p

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0