Stallplats, check!

Ja, nu har jag nästan säkert stallplats. Det blir en plats ledig där Nunne står och jag ska bara konfirmera med stallägaren att jag får den när hon kommer tillbaka från sin semester, men vi har redan diskuterat det och jag kommer förmodligen att få den. :)
 
Även försäkring till den lille pållen är relativt klart då jag behåller det försäkringsbolag han är försäkrad i nu för att behålla försäkringen för dolda fel. 
 
Det enda större som är kvar att fixa är hur han ska transporteras hit. Helst skulle jag vilja hyra en tvåhästarsbuss och köra honom själv men det verkar svårt att få tag på en. Då han inte har något pass än och jag är lite tveksam till att han får ett innan han kommer hem så blir det svårt att hyra in en transportfirma också då de oftast/alltid vill att hästens pass ska följa med under trasport. Då återstår trailer och det känns så grymt att han kommer att få åka själv i 2,5-3 timmar första gången han åker transport, men det kanske får bli så i alla fall... 
 
Imorgon ska jag äntligen åka och terrängträna i alla fall om inget oförutsett händer. :) Hoppas Nunne sköter sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0