Kär!

Jag tror jag har gått och kärat ner mig i den lilla skiten. :) Jag var ju och tittade på honom igen idag och när man fick se honom på banan med lite mer rörelse omkring kom hans fina temperament fram. Han var lite lagom gosig och väldigt cool. När det åkte förbi en traktor på vägen spetsade han öronen och gick bort dit för att kolla och när han trampade på sitt grimskaft var det inga panikhopp, utan han stod snällt stilla och funderade på vad som hänt och väntade på att bli uttrasslad. :) Mätpinnen var inte heller speciellt farlig fast den skrapade, däremot var den väldigt god tydligen för han bet på den flera gånger. Jag tror han var 144 cm i manken och 147 cm bak eller något sådant. Steget tror jag nog var bra också men det var svårt att säga då han inte sprang så fort.
 
Det lär ju bli affär om det inte händer något speciellt för jag kan köpa honom endast för temperamentet. Han är cool och sammarbetsvillig men har ändå lite nerv, precis det jag vill ha. :)
 
Som vanligt blev överföringssladden kvar hos föräldrarna så filmen får jag väl lägga upp senare och även bilderna på kameran. Jag tog i alla fall några kort med mobilen som blev hyfsade. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0