21 juli

Intervallträning idag. Det blev 1x1x4 idag också då jag inte har honom imorgon och vet att han går lugnt. Han blev inte märkbart trött, han blev piggare vartefter och knappt svettig trots att det var varmt. Jag försökte hålla 500m/min och det gick nog hyfsat. Det gick väl i lite undertempo på vägen bort och lite övertempo hemåt. :p
 
Den eländes tallen som ligger över vägen verkar ju ha sjunkit lite så vi red runt den bortåt. På hemvägen kom jag på den lysande idén att man kan hoppa över den där den inte är så hög. Jag hoppade av och rensade undan lite grenar på en gran som låg framför och kollade underlaget och det verkade bra. Det var inga som helst problem att hoppa den om man höll sig så långt mot rötterna det gick, den var kanske 70/80 cm där. :)
 
 
En bild på snyggingen. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0