Ridsugen :p

Blev sjukt sugen på att rida nu, fast jag redan ridit idag. :p Kom på den lysande iden att jobba honom på banan i skritt. Vill dessutom testa benlindorna jag hämtade hemma hos föräldrarna när jag var där och firade pappa idag. :) Tyvärr tror jag inte att jag ska rida igen förrän på torsdag. =/ Känner verkligen för att rida i dressyrsadeln och  jobba igenom honom, något jag känner att jag inte riktigt kan göra på vägen. Skulle banan vara väldigt knölig får vi väl rida upp till parkeringen vid badplatsen.

 

Egentligen borde jag ligga i sängen nu, men jag har inte ens borstat tänderna. Varför ska det vara så svårt att gå och sova på  kvällen? Behöver sova om jag ska orka imorgon. Träningen med jobbet har dragit igång igen och just nu funderar jag på varför jag sa att jag skulle träna. Behöver träningen, och det är skönt efteråt, men just nu känns det som sagt lite motigt att träna imrogon kväll. Jaja, är väl bäst att jag går och lägger mig. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0