Veckoplanering

Hmm, tänkte försöka plita ihop en veckoplanering till ridningen...

 

Tisdag: Rida i korta läder i jockeysits och träna mig själv lite på grusvägen. Blir väl förmodligen lite lösgörande också. Eventuellt skjuter jag fram tidsagsplaneringen till onsdag eftersom det är lite osäkert när jag får tag på bilen imorgon. Blir det sent struntar jag i att rida.

 

Onsdag: Lösgörande på grusvägen och försöka mjuka upp honom i sidorna.

 

Lördag: Backträning i långa backen vid motorvägen, 2 varv. Eventuellt lite busridning också om underlaget tillåter.

 

Får se om planeringen går att hålla då det är isgata ute just nu. Har i alla fall försökt planera för hala, hårda vägar där man bara kan skritta.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0