Hästägare :D

Hehe, då var man med häst igen då, i alla fall en tusendel av en häst. :) Har köpt en andel i Riksgaloppen 2012, var sugen på en redan förra året, men min ekonomi var inte den bästa då så det fick vara. Jag var mycket seriöst vid valet av häst och tog den jag tyckte var sötast/hade trevligast uppsyn på bild. ;p Det blev då Stall Athena och deras häst Alvena Storm. Att han dessutom var den enda svenskuppfödda hästen och hans tränare Tommy Gustafsson bland annat tränat Songline gjorde bara det hela bättre. I första hand valde jag ju även bland de tre hästar som står på Täby eftersom det är närmast för mig om jag vill åka och klappa på hästen någon gång. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0