22 februari

Idag var det isigt på vägen... Tur att min ridplan mest innefattade skritt. :) Jag började med att rida lite serpentiner över vägen, men övergick till öppna ganska fort. Han var väääldigt seg bortåt och ville inte sätta under sig vänster bak ordentligt. Vet inte om det berodde på att jag satt snett eller att han helt enkelt tyckte det var jobbigt. Ett tag var han jättefin i skritten och fick upp ryggen ordentligt men på vägen hem ville han springa ifrån jobbet när jag försökte komma åt vänster bak. Det blev i alla fall lite bättre på slutet och jag nöjde mig då.

 

Var inget kul väder att rida i. Det regnade och jag funderade på att hoppa över ridningen ett tag. :p Vi var lite blöta när vi kom tillbaka men det var inte så jättefarligt.

 

Gjorde misstaget att börja klappa den ena av Plexus mattes hundar när jag hade ridit klart. Han hade nästan omkull mig när han tryckte sig mot mina ben för att bli kliad ännu mer, knashund. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0