2 december

Idag blev det lite tömkörning med Akke. Han var ovanligt pigg även om han såg ut att tycka att det var lite halt. Vi höll oss på grusvägen vid stallet och det blev två varv runt rasthagen plus en sväng upp till vägen. Jag provade att sätta fast stängselstolp som skaklar men vi gick inte så långt med dem då han var irriterad och sparkade när de kom emot hans bakben. Jag ville inte att han skulle få ett ben över och trassla in sig så jag tog dem på släp sista biten. Förutom att han inte gillade när de kom emot benen på honom så brydde han sig inte speciellt mycket om dem. Jag skulle behöva få tag på kedjor eller ett rejält rep som han kan få dra så han vänjer sig vi att saker kommer emot hans ben. 
 
Lurvig :p
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0