Trasig häst och sjuk matte :(

Nunne är inte fräsch, ordinarie matte ringde och sade att han inte var helt ren, förmodligen något muskelrelaterat. Det är höger bak som spökar. Det är inte omöjligt att det har varit på gång ett tag eftersom han blivit så svag i höger varv. :( Imorgon skulle kiropraktorn komma så då får vi se hur det går. 
 
Min kära kollega smittade mig med förkylning när vi var iväg och jobbade i veckan. Jag plågade mig igenom jobbet idag, jag skulle bara rita så jag kunde lika gärna sitta vid dator på kontoret och få betalt istället för att sitta vid datorn hemma och bli fattig. Har nog haft en del feber idag och vill mest ligga i sängen och sova. :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0