21 augusti

Var duktig och gick upp redan halv fem för att hinna rida innan jobbet då jag skulle vara borta till torsdag. :p Det blev något så avancerat som en barbackatur på cirka 30 minuter, något mer hann jag inte. 
 
Vi tog varvet runt hemmaskogen först och sedan red jag en stund på banan. Han kändes ganska bra i formen men lite stel i sidorna. Väldigt lydig för sitsen i alla fall, det har faktiskt blivit mycket bättre sedan jag började rida honom. Nu lyssnar han för det mesta jättebra på sitsen. :)
 
Jag var rätt snabb så jag var hemma igen vid halv sju. Lagom att hinna äta lite mackor innan jag blev upphämtat vid sju för jobb. 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo, jag vet, men det e ju ännu mer jackpot om d blir cremello för då blir ju allt gult lr cremello... ;)Fast d blir väl säkert ändå ett halvblod, så den får gröna papper. ;)

2012-08-24 @ 17:18:48
URL: http://mindcooler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0