26 april

Det blev inte mycket till motion idag. Vi körde lite frihetsdressyr på banan, ca 10 min. :p Hade tänkt att försöka mig på "join up" men eftersom jag inte orkade dela av banan om det inte hade gått att vara där så blev det svårt. Han gick över hela banan och jag var tvungen att springa efterhonom hela tiden. Han kom till mig i alla fall även om han inte hade börjat sänka huvudet då. När han kommit in till mig gick jag runt lite och han förjde efter även om han som vanligt var jättelångsam och absolut inte ville trava. Då tyckte jag inte att det var kul längre så vi gav upp. Hade faktiskt inte tänkt göra något alls med honom egentligen då jag trodde att banan skulle vara lerpöl, så det var bra ändå. Det finns fakriskt en chans att jag kan longera imorgon om det inte regnar mer. Har nästan gett upp dom planerna men det skulle vara jättebra om det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0